دفاع گرت بیل از هازارد در مورد قهقهه زدن پس از حذف رئال مادرید

دفاع گرت بیل از هازارد در مورد قهقهه زدن پس از حذف رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل از ادن هازارد بازیکن بلژیکی در مقابل انتقادها به خاطر قهقهه زدن در شب حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل چلسی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی با خشم هواداران رئال مادرید به خاطر خوش و بش و خندیدن با  بازیکنان حریف پس از شکست مقابل چلسی مواجه شده بود اما گرت بیل که زمانی خودش مورد غضب هواداران رئال بوده و این فصل قرضی به تاتنهام رفته از هازارد حمایت کرد. بیل 31 ساله در مصاحبه با نشریه تایمز گفت:" صحنه خنده های هازارد را دیدم. طوری با او برخورد کردند که انگار کسی را به قتل رسانده است. اما در نهایت در پایان روز، این هم یک بازی فوتبال عادی است."

تصویر بگو و بخند هازارد با کورت زوما دقایقی بعد از حذف رئال مادرید از نیمه نهایی چمپیونزلیگ با خشم شدید رئالی ها مواجه شد.  هواداران رئال با خشم با این رفتار برخورد کردند و خواستار اخراج بازیکن بلژیکی از تیمشان شدند. هازارد البته روز بعدش در پیامی اینستاگرامی از هواداران رئال عذرخواهی کرد و گفت که قصد توهین به آنها را نداشته است.

هازارد 30 ساله در دو فصل حضور در رئال مادرید فقط 43 بازی داشته و فقط پنج گل به ثمر رسانده است. بازیکن بلژیکی اخیرا با مصدومیتی جدید مواجه شده و به همین خاطر بازی پایانی فصل رئال مادرید مقابل ویارئال را از دست داده است.

4125