واکنش مدیرعامل نساجی به ادعای مجری شبکه سه

واکنش مدیرعامل نساجی به ادعای مجری شبکه سه

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی به احتمال تغییر نتیجه بازی سایپا و پیکان و پیروز شدن نارنجی‌پوشان در این دیدار واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان جنجالی دربی خودروسازان هستید. جدا از پنالتی بحث‌برانگیزی که در دقایق پایانی به سود پیکان اعلام شد، اقدام این باشگاه در تعویض 6 بازیکن باعث شد که باشگاه سایپا خواهان تغییر نتیجه بازی و 0-3 شدن آن به سود شاگردان کمالوند باشد.

در شرایطی که طی روزهای گذشته خبری درباره عدم تغییر نتیجه این بازی مطرح شده بود، صبح امروز سعید اکبری مجری برنامه سلام صبح بخیر در گفت و گو با مهمان برنامه‌اش روزبه وثوق احمدی، مدعی شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار جنجالی سایپا و پیکان را 3-0 به سود سایپا اعلام کرده و احتمالا این حکم تا چند ساعت آینده روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

این ادعای اکبری در حالی مطرح شد که فدراسیون فوتبال هنوز حکم این بازی را روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر نکرده است. از طرف دیگر باشگاه های نساجی، شهرخودرو و ذوب آهن چند روز پیش با انتشار بیانیه ای مشترک از فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا نتیجه دیدار سایپا و پیکان تغییر نکند.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص ادعای مجری شبکه سه به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: "سوال من این است که این آقا چه کاره است؟ مگر ایشان رییس فدراسیون و کمیته انضباطی است؟ قاضی درباره حکم قطعی اظهار نظر نمی کند و می گوید شاید در تجدید نظر حکم تغییر کند. ایشان حق ندارد در رسانه ملی در مورد این مسئله صحبت کند. وضعیت فوتبال ما آنقدر بهم ریخته است که هر کسی در این مورد صحبت می کند. فدراسیون بی درو پیکر شده یا این آقا خیلی در فدراسیون نفوذ دارد! تا حکم نیامده ایشان حق ندارد در این مورد صحبت کند."

9697