واکنش سیف‌الله‌پور به رای دیدار پیکان و سایپا: وقتی پرونده ای 40 روز نگهداری شود، حرف و حدیث به وجود خواهد آمد

واکنش سیف‌الله‌پور به رای دیدار پیکان و سایپا: وقتی پرونده ای 40 روز نگهداری شود، حرف و حدیث به وجود خواهد آمد

پایگاه خبری فوتبالی- ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در رابطه با رای دیدار پیکان و سایپا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف الله پور در حاشیه قهرمانی تیم امید نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور، در رابطه با وضعیت تیم نساجی و همچنین رای جنجالی دیدار پیکان و سایپا در لیگ برتر با دوربین پایگاه خبری فوتبالی به گفت و گو پرداخت که آن را در ادامه میخوانید:

سیف الله پور در ابتدا گفت: تشکر میکنم از کادر فنی پرتلاش و خوب تیم امیدمان و تمام بازیکنانی که تمام تلاش خود را کردند و موفق شدند قهرمان امیدهای کشور شوند. باید تلاش بیشتری بکنیم تا در آینده از این عزیزان استفاده لازم را ببریم. 

وی در رابطه با ارتباط تیم بزرگسالان با تیم امید نساجی اظهار داشت: 2 سال است که برای تیم امیدمان برنامه داریم. پارسال نایب قهرمان بودیم و امسال قهرمان شدیم. ما تازه امروز 6 بازیکن امید که در تیم بزرگسالان بازی می کنند را بازی ندادیم. به هرحال بچه ها اغلب تیم های سرشناس این سری از مسابقات را شکست دادند. خواهید دید که سال بعد تعدادی از همین جوانان در رده بزرگسالان بازی خواهند کرد. 

سیف الله پور در رابطه با رای دیدار پیکان و سایپا در لیگ برتر اظهار داشت: آیا آقای حسن زاده ناراحت خواهند شد که من در رابطه با این موضوع صحبت کنم؟ زیرا ایشان گفته بودند که به سیف الله پور چه ربطی دارد که راجع به این پرونده صحبت کند! با تمام احترامی که برای دوستان قائل هستم، باید بگویم که خیلی زشت است که پرونده ای را به مدت 40 روز نگه داریم. زیرا این کار حرف و حدیث به وجود خواهد آورد. تمام قوانین فوتبال در رابطه با اتفاقی که افتاد صحبت کرده اند، که اگر باعث شود در جدول مسابقات تغییری به وجود نیاورد، بازی سه بر صفر شود؛ در صورتی که این رای تغییر به وجود خواهد آورد. می دانیم که آقای صالحی فردی مستقل است و ما منتظر رای ایشان هستیم. اما خواهش که داریم این است که این رای را قبل از شروع بازی ها صادر کنند تا تمرکز تیم ها به هم نریزد. ما 40 روز است که بازی نکردیم. همه هم اضطراب صدور این رای را دارند. خواهش میکنیم که کمی زودتر این رای را صادر کنند، زیرا تمام توضیحات و مستندات را در اختیار دارند.

وی در رابطه با دیدار برابر ماشین سازی گفت: ماشین سازی از تیم های خوب و ریشه دار است و جایگاه وقعی اش چنین چیزی که میبینیم نیست. وقتی تیمی دچار شکست می شود، مقداری از نظر روحی دچار مشکل می شود. احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم ولی ما هم نساجی هستیم و چند وقتی است خوب کار کردیم و تلاش خود ار میکنیم که 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم.

6641