گزارش روز/ روزبه چشمی فصل بعد کجا می‌رود؟

گزارش روز/ روزبه چشمی فصل بعد کجا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس خبرهایی که به فوتبالی رسیده است روزبه چشمی مدافع سابق استقلال تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد.

به گزارش فوتبالی، در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم بود که چشمی پیش از سفر به قطر برای انجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 قراردادش با استقلال را یکی از هتل های لوکس پایتخت تمدید کرد و احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال کنار چشمی عکس یادگاری گرفت، تمدیدی که در آن مقطع فقط برای عکس یادگاری گرفتن سعادتمند انجام شد زیرا بعد از انجام بازی های مرحله گروهی و شکست استقلال برابر پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چشمی قراردادش با تیم ام صلال قطر را نهایی کرد.

در جریان بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسانه های قطری از توافق چشمی با تیم قطری پرده برداشتند اما رسانه رسمی باشگاه استقلال در آن زمان این خبر را رد کرد. چشمی در آن زمان بدون پرداخت مبلغی جهت رضایتنامه از استقلال جدا شد و این در حالی بود که سعادتمند چند روز قبل از آن سعادتمند خبر تمدید قرار داد چشمی را به گوش آسمان رسانده بود.

حالا چشمی بعد از یک فصل حضور در ترکیب ام صلال قطر از این تیم جدا شده است و گمانه زنی های بسیاری در خصوص بازگشت او به استقلال مطرح است اما به نظر می رسد چشمی تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد و به احتمال فراروان در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه خواهد داد اما شنیده می شود چشمی از لیگ چین هم پیشنهاد دارد و شاید این بازیکن را در فصل آینده در لیگ چین ببینیم.

9697