تفسیر رای کمیته انضباطی/ محرومیت دو جلسه‌ای فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور

تفسیر رای کمیته انضباطی/ محرومیت دو جلسه‌ای فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرسپولیس و مربی دروازه‌بان‌های استقلال، نمی‌توانند تیمهایشان را در دو بازی بعدی همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای این کمیته را درباره اتفاقات دربی را منتشر کرد که بر اساس آن بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی هر کدام به دو جلسه محرومیت قطعی در مسابقات رسمی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شدند.

غلامپور و فرجی از چهره‌های اصلی درگیری دربی 95 بودند که حتما در جریان روایتهای مختلف درباره نقش آنها در درگیری قرار گرفته‌اید.

فرجی که در بازی پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری بوشهر، در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، جلوی ذوب آهن در اصفهان که قطعا غایب است و باید دید دیدار بعدی پرسپولیس مقابل کدام تیم خواهد بود. نکته مهم این است که سید جلال حسینی هم به خاطر رای بازی سپاهان - پرسپولیس هم در بازی مقابل ذوب غایب خواهد بود تا پرسپولیس در بازی مقابل ذوب دو مدافعش را در اختیار نداشته باشد.

غلامپور هم در بازی استقلال و صنعت نفت در آبادان نمی‌تواند استقلال را همراهی کند ضمن آنکه در بازی بعدی استقلال که بعد از بازیهای مرحله انتخابی جام جهانی خواهد بود، این مربی حق نشستن روی نیمکت استقلال را نخواهد داشت.

به این نکته هم اشاره کنیم که جریمه نقدی هم برای این دو نفر در نظر گرفته شده و آنها باید 75 میلیون تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند که البته شاید برای فرجی زیاد سنگین نباشد اما برای غلامپور ممکن است کمی سنگین باشد. البته فرجی و غلامپور می توانند به بخش مالی این دو حکم در کمیته استیناف اعتراض کنند تا کمی رقم بشکند.

1984