بازیکن سابق اینتر، راهی الهلال می شود

بازیکن سابق اینتر، راهی الهلال می شود

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه ها خبر داده اند که الهلال در آستانه جذب آدام لیاییچ ستاره صربستانی بشیکتاش و بازیکن سابق اینترمیلان ایتالیا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از اینکه باشگاه الهلال در آستانه جذب اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی گوانگژو بود، ناگهان این بازکین توسط رقیب دیرینه و سنتی آنها یعنی النصر اصطلاحا هایجک شد و اکنون مدیران الهلال به دنبال جبران این شکست بزرگ نقل و انتقالاتی و جذب یک ستاره نامدار هستند.

وب سایت سعودی اسپورت نوشته است که مدیران الهلال به سرپرستی فهد بن نافل در آستانه حل و فصل یک معامله بزرگ خارجی هستند. آنها که پیش از این به صورت رسمی موفق به جذب حمد الیامی مدافع القادسیه و موسی مارگا مهاجم پورتو شده بودند، قصد دارند بازیکن سابق منچستر، اینتر، تورینو، رم و فیورنتینا را به خدمت بگیرند.وب سایت "Informer Sport" خبر داد که الهلال مذاکرات برای جذب آدام لیاییچ بازیکن صربستانی بشیکتاش ترکیه را آغاز کرده است. این هافبک 29 ساله که یک سال دیگر با بشیکتاش قرارداد دارد، در این فصل 24 بار برای تیمش به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند و 5 بار نیز پاس گل داد.

الهلال که قصد دارد برای فصل بعد خط میانی خود را تقویت کند، پس از شکست در جذب تالیسکا، اکنون لیاییچ را به عنوان گزینه نخست خود در بازار نقل و انتقالات قرار داده است. این بازیکن در سال 2018 و پس از سالها حضور در سطح اول فوتبال ایتالیا، راهی سوپرلیگ ترکیه شده بود.

لیاییچ که در تمامی رده های ملی صربستان به میدان رفته و 47 بازی ملی را در کارنامه دارد، به طور کلی 85 بار برای بشیکتاش به میدان رفته که موفق شده 18 گل به ثمر برساند و 26 پاس گل بدهد. در صورت حضور او در الهلال، این بازیکن در شهریور ماه و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

7474