چرا هافبک صربستانی آژاکس پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

چرا هافبک صربستانی آژاکس پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان تادیچ در تابستان گذشته مورد توجه بارسلونا قرار داشت. هافبک صرب با تماس تیم کاتالانی مواجه شد اما ترجیح داد در آژاکس بماند. تادیچ حالا در مورد دلایل این تصمیم صحبت کرد و به گفته خودش "مهمترین تصمیم عمرش" را گرفت.

به گزارش فوتبالی، تادیچ در مصاحبه با نشریه هلندی تلگراف گفت:"بارسلونا؟ سال گذشته این فرصت را داشتم اما خودم نخواستم. آژاکس باشگاه من است و همه کار برایش می کنم. آمدن به آژاکس بهترین تصمیمی بود که در زندگی ام گرفتم. آژاکس همیشه به خاطر فلسفه اش و بازیکنان بزرگی که در این جا بوده اند، تیم رویایی من بوده است. آژاکس زیباترین باشگاه دنیاست. آژاکس یکی از بهترین باشگاه های اروپاست. بی نظیر هستند. همه بازیکنان دوست دارند به آژاکس بیایند. دوست داریم در اروپا موفق شویم. اگر در جزئیاتی کوچک بهتر شویم می توانیم در سطح بین المللی هم موفق شویم و تفاوت ایجاد کنیم."

تادیچ پس از درخشش در فوتبال صربستان راهی لیگ هلند شد که در ابتدا در خرونینخن بازی کرد و بعد به توئنته ملحق شد. او پس از چهار سال حضور در ساوتهمپتون به آژاکس پیوست و حالا در سن 32 سالگی در تیم هلندی کاملا آماده به نظر می رسد.

4125