اتهام عجیب به یک سرمربی سرشناس: دو میلیارد تومان از بازیکنش زیرمیزی گرفت!

اتهام عجیب به یک سرمربی سرشناس: دو میلیارد تومان از بازیکنش زیرمیزی گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مربیان تقریبا سرشناس فوتبال ایران، با یک شکایت عجیب مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، البته هنوز در این زمینه چیزی ثابت نشده است، اما ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم شاکی و هم متشاکی را فراخوانده تا در این باره تحقیقات لازم انجام شود.

شاکی که بازیکن و مدیربرنامه بازیکن هستند مدعی شده‌اند که این سرمربی برای بازی دادن این بازیکن دو میلیارد تومان به سرمربی داده‌اند و از او برای حضور در ترکیب اصلی حمایت کند. اگر این اتهام ثابت شود که البته هنوز چیزی قطعی نیست، از از لحاظ میزان دریافت وجه و شخص دریافت کننده می‌تواند رکورد دادن زیرمیزی در فوتبال ایران را جابجا کند.

ادعاهای طرفین هم در نوع خودش عجیب است. بازیکن و مدیربرنامه‌اش گفته‌اند که سرمربی با فشار به بازیکن باعث شده که بازیکن به پدر پولدارش فشار بیاورد تا این رقم را به حساب سرمربی منتقل کند. از طرف دیگر سرمربی حساب بانکی یکی از نزدیکانش را به بازیکن و مدیربرنامه بازیکن داده است و به نام سرمربی پولی واریز نشده است. این انتقال پول در چند مرحله بوده و البته پدر این بازیکن و مدیربرنامه‌های بازیکن اسناد را در اختیار دارند و البته منتظرند در صورتی که رای به سود آنها صادر نشود، اسناد را رسانه‌ای کنند. جالب اینجاست که پدر پولدار این بازیکن، هزینه اردوی خارجی پیش فصل آن تیم را در یکی از کشورهای همسایه پرداخت کرده است.

پیش از این شاهد پرونده های قضایی از دریافت وجوه زیر میزی در فوتبال پایه بودیم که البته مبالغ رد و بدل شده خیلی کمتر از این مبلغ بود اما اینکه یک بازیکن بخواهد برای بازی کردن دو میلیارد تومان هزینه کند و از آن طرف سرمربی حاضر به دریافت این وجه باشد در نوع خودش عجیب است.

البته اول خانواده بازیکن خواهان این بوده اند که پول به آنها برگردد تا شکایت نکنند اما پول به آنها برنگشته و مجبور به شکایت شده اند. به نظر مربی مذکور با دستور موقت ارکان قضایی فعلا نمی تواند روی نیمکت بشیند اما اگر پول را به حساب پدر بازیکن مذکور واریز کند و رضایت شاکی را بگیرد می تواند روی نیمکت بنشیند. در هر حال سرمربی که این اتهام به او وارد شده به فکر جمع و جور کردن پرونده و البته مصالحه است اما فعلا این مصالحه انجام نشده و به نظر می رسد خانواده بازیکن مصر است که پول را پس بگیرد تا کار به جای باریک نرسد. بازیکنی که گفته می شود از روحی هم به هم ریخته است. 

فوتبالی به دلایلی نمی تواند تا زمان صدور حکم نام سرمربی و بازیکن و باشگاه را منتشر کند. در هر حال باید دید که رای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در این باره چه خواهد بود و امید می رود ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با این دست تخلفات برخورد کنند.

6621