صحبتهای علی دایی درباره ماجرای ممنوع الخروجی همسر و دخترش

صحبتهای علی دایی درباره ماجرای ممنوع الخروجی همسر و دخترش

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای ممنوع‌الخروجی خانواده علی دایی چیست؟

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که خبرگزاری برنانیوز – وابسته به وزارت ورزش و جوانان - از ممنوع‌الخروجی تعدادی از چهره‌های مشهور ورزشی و هنری خبر داد و اگر چه از شخصی نام نبرد اما کدهای یکی از چهره‌های فوتبالی را داد که برای تماشای مسابقات جام جهانی، به قطر دعوت شده بود اما حاضر نشد راهی آن سوی آبهای خلیج فارس شود. هر چند به صورت مستقیم این خبرگزاری، نامی از علی دایی نبرده بود اما مشخص بود که منظور خبر، علی دایی است. 

در چنین شرایطی، شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه همسر و دختر علی دایی بازداشت شده‌اند که همین خبرگزاری برنانیوز با تکذیب این خبر اعلام کرد همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است اما بازداشت نشده اند.

پیش بینی می شد علی دایی در این باره سکوت نکند و با بخش ورزشی خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری که همیشه با آن گفت و گو می کند، حرف بزند. دایی اصل ماجرا را اینطور شرح داده است: "همسر و دخترم امروز از فرودگاه امام خمینی(ره) کاملا قانونی سوار هواپیما شدند تا به دبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دبی برگرداندند و در کیش به زمین نشاندند و دختر و همسر من را از پرواز پیاده کردند اما بازداشت نشدند. بعد از اینکه دختر و همسرم را از هواپیما پیاده کردند، یک ساعت بعد گفتند که دخترتان می‌تواند به دبی برود و وقتی دخترم می‌خواست برود گفتند که درهای هواپیما بسته است و او هم نمی‌تواند برود."

دایی شدیدا از اتفاقی که برای خانواده‌اش افتاده، ناراحت است: "اگر ممنوع‌الخروج بودند که باید سیستم پلیس گذرنامه نشان می‌داد. هیچ‌کس هم درباره این موضوع به من جوابی نداده است. واقعا نمی‌دانم دلیل این کارها چیست؟ آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟ آنها کاملا قانونی از محل بررسی پاسپورت عبور کرده‌اند و سوار هواپیما شده‌اند اما از دوبی این‌ همه مسافر را برگرداندند تا همسر و دختر من را پیاده کنند."

در هر حال باید منتظر ماند و دید که دلیل این اتفاق چه بوده است.

1984