آدریانو: من و لوکاکو کنار هم یک زوج بی‌نظیر می‌شدیم!

آدریانو: من و لوکاکو کنار هم یک زوج بی‌نظیر می‌شدیم!

پایگاه خبری فوتبالی – آدریانو، مهاجم سابق تیم اینتر درباره شباهت‌هایش با روملو لوکاکو، مهاجم موفق فعلی اینتر صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو یکی از موفق‌ترین مهاجمان اینتر در این سال‌هاست که با آدریانوی برزیلی مقایسه می‌شود زیرا هم خصوصیات ظاهری مشابهی دارند و هم از لحاظ فنی در اینتر موفق بوده‌اند. مهاجم تیم اینتر در این رابطه صحبت کرده‌ است.

آدریانو در گفت و گو با گازتا دلو اسپورت گفته: روملو از تمام جهات شباهت‌های بسیاری با من دارد. نه فقط بخاطر فیزیک بدنی و پای چپش. بلکه بخاطر فروتنی و پیوند خانوادگی بسیار قوی. او یک بازیکن یکتا و تکنیکی است و هیچ کس نمی‌تواند او را متوقف کند. برای یک لحظه تصور کنید او و من کنار هم در زمین باشیم. وای خدای من!

آدریانو در ادامه با بیان این که یک بار با لوکاکو در یک تماس تصویی صحبت کرده گفته: ما یکدیگر را در یک تماس تصویری در اینستاگرام ملاقات کردیم که در دوران کرونا توسط باشگاه اینتر تدارک داده شده بود. از آن روز فرصت شد تا با هم در ارتباط باشیم. او به زبان پرتغالی هم صحبت می‌‌کند. او درزون زمین یک بازیکن قدرتمند است و بیرون از زمین یک انسان بی‌نظیر. باعث افتخار است که او وارث من شده.

1101