رابط: با دست پر به استقلال برمی‌گردم/ از منطقه خطر فاصله گرفتیم

رابط: با دست پر به استقلال برمی‌گردم/ از منطقه خطر فاصله گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشم و با دست پر به استقلال برمی‌گردم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فردین رابط درباره پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: با اینکه حریف در انتهای جدول قرار دارد، ولی می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و متأسفانه بازی گره خورده بود. خدا را شکر که در نهایت در دقیقه 92 گل زدیم و سه امتیاز این بازی حساس خانگی را گرفتیم. این برد باعث شد تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم و از منطقه خطر فاصله گرفتیم. حالا هدف ما این است که با چند برد دیگر در جدول چند پله صعود کنیم و جایگاه خوبی را در پایان فصل به دست بیاوریم.
وی که گلش را به مردم کردستان و کولبرها تقدیم کرده است، در این مورد خاطر نشان کرد: مردم کردستان مردمی شجاع و زحمت‌کش هستند که با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو هستند. ما در لیگ برتر هم فوتبالیست کرد کم داریم و دوست داشتم بعد از این گل، مردم کردستان را یاد کنم و بگویم که آنها مردمی شریف هستند که نیاز به توجه بیشتری دارند. 

رابط در مورد جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من در استقلال این فرصت را نداشتم که خودم را نشان دهم، چون در این تیم بهترین بازیکنان ایران حضور دارند. از طرفی من هم جوان هستم و دوست داشتم جایی باشم که بیشتر خودم را نشان دهم. تمام هدفم این است که در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم و مطمئن باشید فصل بعد با دست پر به استقلال برمی‌گردم. من قراردادی پنج ساله با باشگاه استقلال دارم و بعد از پایان فصل باید به این تیم برگردم.

6641