گره‌گشایی قرمزها با گل احمد نور

گره‌گشایی قرمزها با گل احمد نور

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها در نقش گلزن موفق شد دومین گل پرسپولیس را وارد دروازه نماینده فوتبال بوشهر کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی مقابل شاهین بندرعامری به برتری رسید که بازی این دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسیده بود اما با آغاز نیمه دوم این پرسپولیس بود که نتیجه حملات پرتعداد خود را با گلزنی احمد نوراللهی دریافت کرد و به گل دوم رسید.

در صحنه ای که گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید، احسان پهلوان این بار از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال این بازیکن را احمد نوراللهی با ضربه سر به گل دوم قرمزها تبدیل کرد تا پرسپولیس از زیر فشار گل تساوی که دریافت کرده بود خارج شود.

نوراللهی در حالی هفتیمن گل خود را برای پرسپولیس در جام حذفی به ثمر رساند که در جدول گلزنان لیگ برتر این هافبک دفاعی بهترین گلزن قرمزها محسوب می شود.

هافبک دفاعی پرسپولیس که این روزها صحبت های زیادی درباره جدایی او از جمع قرمزها مطرح می شود یک مهره باتجربه برای تیم یحیی به شمار می‌رود. بازیکنی که هم روی ضربات سر و هم روی جنگندگی در میانه میدان، یک بازیکن فوق‌العاده موثر برای پرسپولیس است.

 احمدنور در مسیر نتایج خوب چند فصل اخیر پرسپولیس، یک ستاره کلیدی برای قرمزها بوده و حالا با گلزنی در شرایطی که بازی گره خورده بود نقش بازیکنی مثل او مشخص می شود.

نوراللهی در این بازی هم مقابل رقیب لیگ دسته 2 قرمزها دوندگی بسیاری داشت و بارها در کارهای دفاعی به کمک مدافعان پرسپولیس آمد.

7655