سوال روز/ استقلال پول شکایت‌کردن هم ندارد؟

سوال روز/ استقلال پول شکایت‌کردن هم ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال با شرایط عجیبی روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که باشگاه استقلال، بعد از دربی از دو بازیکن پرسپولیس شکایت کرد. نفر اول، عیسی آل کثیر بود که بخشی از شادی بعد از گل او در دربی ناراحتی شدید استقلالی‌ها را در پی داشته و کانال رسمی این باشگاه، مدعی شده که مهاجم پرسپولیس حرکت غیراخلاقی و زشتی انجام داده و به همین دلیل از او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

بازیکن دوم پرسپولیس هم فرشاد فرجی است که طبق ادعای کانال رسمی استقلال، دلیل شکایت از او، فحاشی و بی حرمتی مدافع پرسپولیس بوده است.

نکته عجیب اینکه طبق برخی اخبار منتشر شده، استقلال فقط امکان پیگیری شکایت از آل کثیر را داشته هر چند شنیده شده پول این شکایت هم هنوز پرداخت نشده اما چون علاوه بر باشگاه استقلال خود فدراسیون فوتبال هم خواهان بررسی حرکت آل کثیر شده، رکن قضایی فدراسیون فوتبال مشغول بررسی حرکت آل کثیر است و البته او تا این لحظه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار نشده و بر طبق شنیده ها قرار است که کمیته اخلاق درباره آل کثیر تصمیم بگیرد.

اما استقلال چون پول شکایت فرجی را واریز نکرده کلا خبری از رسیدگی کمیته انضباطی و کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال به ماجرای شکایت این باشگاه از فرشاد فرجی نخواهد بود چرا که به علت مسدود بودن حساب باشگاه استقلال، آبی‌ها نتوانستند پول لازم برای شکایت از فرجی را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند و به همین دلیل، شکایت آنها از مدافع پرسپولیس ثبت نشده است.

روزنامه خبرورزشی در گزارشی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است: استقلال به خاطر بازداشت اسماعیل خلیل‌زاده امکان امضای هیچ‌گونه تعهد مالی را ندارد چراکه باید امضای رئیس هیئت‌مدیره باشد و او حالا نیست! ولی تلاش‌هایی در حال انجام است تا مشکل حل شود. البته آنها احتمالاً فرصت شکایت از فرشاد فرجی را از دست می‌دهند.

1984