بازیکنی که در 15 سالگی به قتل رسید و حالا ستاره تیمش در فیفا21 خواهد بود

بازیکنی که در 15 سالگی به قتل رسید و حالا ستاره تیمش در فیفا21 خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - رویای کیان پرنس برای بازی کردن در تیم کوئینز پارک رنجرز بالاخره از طریق بازی ویدیویی فیفا 21 در پانزدهمین سالگرد مرگ دردناک این بازیکن سابق آکادمی کیو پی آر به تحقق پیوست.

به گزارش فوتبالی،  کیان پرنس در 15 سالگی در محله ای در غرب لندن در حالی که قصد جدا کردن افراد را در یک درگیری داشت، به ضرب چاقو قتل رسید. پدرش دکتر مارک پرنس کمپینی را آغاز کرد که بر اساس آن به کودکانی که در خطر جرم های خشونت آمیز هستند، آموزش بدهد و حتی باشگاه کوئیز پارک رنجرز نیز نام استادیوم خود را به ورزشگاه کیان پرنس تغییر داد.

حالا برنامه نویس های جلوه های ویژه  شرکت "فریم استور" با همکاری خانواده پرنس، شرکت EA Sports  و دانشگاه بردفورد همکاری کردند تا شخصیت کیان را در بازی فیفا 21 ایجاد کنند. این بازیکن با استعداد بدین ترتیب با شماره 30 در ترکیب باشگاه کوئینز پارک رنجرز حضور خواهد داشت، شماره ای که نشان می دهد اگر این جوان زنده می ماند، حالا چند ساله بود.

دکتر پرنس از این ادای احترام تشکر کرد و به نوجوان ها یادآوری کرد که چاقو پاسخی به مشکلاتشان نیست. وی اظهار داشت :" این اقدام با روحیه و اهداف من همسو است و به من ثابت خواهد کرد که مرگ کیان بی دلیل نبوده است. این مسئله باید مفهومی را ایجاد می کرد. ".

4125