اکبر میثاقیان و جنجال فیروز کریمی درباره نویسنده‌ها

اکبر میثاقیان و جنجال فیروز کریمی درباره نویسنده‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- اکبر میثاقیان به حرف‌های عجیبی که فیروز کریمی برابر رامبد جوان در برنامه‌اش به زبان آورد، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فیروز کریمی که فوتبالدوستان او را طی مدت اخیر با بذله‌گویی‌هایش می‌شناسند چندی پیش در برنامه رامبد جوان خاطره‌ای از اکبر میثاقیان به زبان آورد و مدعی شد که در یکی از دیدارهای مقابل وی با توجه به وقت‌کشی‌هایی که داشته، در ادامه بعد از اینکه تیمش جلو افتاد با علامت به بازیکنانش همه آنها را نقش بر زمین کرده تا درس بزرگی بابت وقت کشی به میثاقیان بدهد. اکنون اکبر میثاقیان با اشاره به این خاطره در گفتگویی که داشته به این شکل به این موضوع واکنش نشان داده است که در ادامه صحبت‌هایش را می‌خوانید.

میثاقیان در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از همکار خود گفت: در ابتدا باید بگویم که آقا فیروز (کریمی) یکی از دوستان قدیمی من است و سالیان سال با هم رفیق هستیم. شبیه هم هستیم و یک بار به من می گویند کریمی و به او میثاقیان. به مردم انرژی می دهد و چیزهای طنز می گوید. من طی سالیان اخیر از نظر فنی از ایشان خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به فیروز کریمی نباخته و این خاطره منبع درستی ندارد گفت: تا جایی که به خاطر دارم تا به حال به او نباختم که بخواهد بگوید من در آن بازی وقت کشی کردم و او نیز بعد از جلو افتادن از من این حرکت را انجام داده است. شما خودتان کلاه‌تان را قاضی کنید آیا امکان دارد در یک بازی ناگهان 11 نفر روی زمین بخوابند؟ درباره فوتبال صحبت می‌کنیم و فیلم هالیوودی نیست که با یک حرکت دست یازده نفر را بخوابانید! همانطور که گفتم برای آقا فیروز به عنوان یک همکاری قدیمی احترام زیادی قائل هستم و این حرف من را پای بی احترامی نگذارید اما به نظرم او خواب دیده است که مرا برده است.

میثاقیان در ادامه صحبت‌هایش در توضیح این خاطره کریمی و اینکه آیا تاکنون برابر او دست به وقت کشی زده است یا خیر گفت: به این صورت نبوده اما شاید اگر با او اینبار بازی کنیم این اتفاق می افتد. شاید یادش رفته باشد و اشتباهی می‌گوید. نمی‌خواهم بگویم دروغ می‌گوید و شاید خواب دیده که مرا برده! او استعداد خوبی در خنداندن مردم دارد و شاید خواسته با این خاطره کذایی مردم را شاد کند.

سرمربی حال حاضر ویستاتوربین در ادامه گفت: آقا فیروز همیشه بامزه است و جرات ندارم به او بی احترامی کنم و استاد ماست و هر کس انرژی به مردم بدهد در این سختی ها بد نیست. من هم همیشه دنبال این هستم تا در کنار فوتبال کمی هم مردم را شاد کنم اما مطمئنا مثل او نیستم. او واقعا در این بخش فوق العاده است و انشاالله سالیان سال خدا به او عمر بدهد و بتواند در این شرایط سخت مردم را بخنداند.

میثاقیان با اشاره به اینکه کلیپ‌های زیادی در این رابطه به او ارسال شده گفت: طی روزهای اخیر افراد زیادی فیلم حرف‌های آقافیروز را برای من ارسال کرده‌اند. چه کار می‌توانستم بکنم و من هم خندیدم. البته در این مدت هرچقدر فکر کردم به خاطر نیاوردم که چه زمانی او از تیم من جلو افتاده که این حرف را زده است و می‌توانم بگویم که خواب دیده و انشاالله که خیر است. در این روزها تمام تمرکزم روی صعود ویستاتوربین است و شرایط حساسی را دنبال می‌کنیم و دمش گرم که کمی با این جوک زیبا دل ما را شاد کرد.

سرمربی باتجربه فوتبال ایران در پایان حرف‌هایش گفت: می‌خواستم یک چیز دیگر هم بگویم و آن هم تشکر ویژه از قشر عزیز نویسندگان است. ما همگی به آنها باید ببالیم که باعث شدن اندیشه و ذهن ما پرورش یابد. همیشه برای آنها احترام زیادی قائل بوده‌ام و جزو نفراتی هستند که موردعلاقه و احترام من هستند. اگرچه نویسنده‌های ما از نظر فشار زندگی و معشیتی شاید در مضیقه باشند اما مردم برای آنها احترام زیادی قائل هستند و من از اینجا بابت اینکه آنها با نوشتن سعی در روشن کردن مردم دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم از جامعه فوتبال مکدر نشده باشند.

7474