مشخص شدن دو گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشینی زیدان

مشخص شدن دو گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشینی زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید به بازیکنانش اعلام کرده است که در پایان فصل از تیم جدا خواهد شد تا به دومین دوره حضور در رئال خاتمه ببخشد.

به گزارش فوتبالی، مدیران رئال مادرید حالا مذاکرات را برای پیدا کردن جانشین زیدان آغاز کرده اند که به نظر می رسد دو گزینه نهایی وجود دارند: رائول گونزالس، کاپیتان و شماره هفت اسبق رئال مادرید که در حال حاضر سرمربیگری تیم رزروهای رئال را به عهده دارد و ماسیمیلیانو آلگری مربی ایتالیایی که از زمان جدایی از یوونتوس در سال 2019 ، به خواست خودش و به دلیل مسائل شخصی هدایت تیمی را به عهده نگرفته است.

در حال حاضر به گفته نشریه آس، مدیران رئال مادرید حس می کنند که آلگری بهترین گزینه است. مربی ایتالیایی تجربه خوبی در فوتبال ایتالیا و در تیم هایی نظیر یوونتوس و میلان داشته است و می تواند تغییرات بزرگ در ترکیب رئال مادرید را ادامه بدهد در حالی که رائول که محبوبیت زیادی میان هواداران دارد، به نوعی ادامه دهنده راه زیدان خواهد بود. البته یکی از مشکلات مدیران رئال در مورد تصمیم گیری این است که رائول با پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت مواجه شده است و اگر مدیران رئال زودتر تصمیم نگیرند، ممکن است که کاپیتان اسبق تیمشان راهی بوندسلیگا شود. به هر صورت به نظر می رسد که رئال مادرید باید دوره جدیدی را آغاز کند چرا که زیدان با وجود باقی ماندن یک سال از قراردادش تمایلی به ادامه کار ندارد.

4125