جدیدترین محدودیت‌های ورزشی در سراسر ایران +عکس

جدیدترین محدودیت‌های ورزشی در سراسر ایران +عکس

پایگاه خبری فوتبالی- در ۳۰۹ شهر کشور، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی در هفته جاری مجوز فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، بنابر آخرین اعلام وزارت بهداشت اکنون ۴۶ شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند، این درحالی است که دو هفته قبل ۳۰۱ شهر در وضعیت قرمز قرار داشتند که سپس به ۱۰۲ شهر قرمز و اکنون به ۴۶ شهر قرمز رسیده اند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته‌های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

7474