ماجرای بحث پرسپولیسی‌ها با ماموران وزارت بهداشت

ماجرای بحث پرسپولیسی‌ها با ماموران وزارت بهداشت

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی مربوط به قرنطینه کاروان پرسپولیس در بازگشت از هند، تمام شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی،داستان از این قرار است که به محض ورود کاروان قرمزها به فرودگاه مهرآباد، مسئولین همراه تیم پرسپولیس از نحوه برخورد مامورین وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا شاکی شده و نسبت به رفتار آنها واکنش نشان می دهند که موجب بحث بین طرفین می شود.

روزنامه خبرورزشی در گزارشی به این موضوع اشاره کرده است. بر اساس این گزارش، پرسپولیسی‌ها در پاسخ به رفتار مامورین وزارت بهداشت به آنها می‌گویند در مدت زمانی که در گوا و کشور هند برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند  7 بار در هند تست کُرونا داده اند که جواب همه این آزمایش ها منفی بوده است و دلیلی برای این همه حاشیه و یا حساسیت بی‌مورد نیست.

اما ماموران وزارت بهداشت نظر دیگری داشتند و به پرسپولیسی ها اعلام کردند آزمایش هندی را قبول ندارند و صحبت های دیگری که گفته می شود بیان این موضوع که آزمایش هندی را قبول ندارند به جر و بحث لفظی طرفین تبدیل می شود.

در این بین یکی از دست اندرکاران تیم پرسپولیس به ماموران وزارت بهداشت گفته است "چه طور واکسن هندی‌ها را قبول دارید و وارد می کنید اما آزمایش آنها را قبول ندارید؟"

هر چند در پایان این کش مکش ها با توجه به دستور وزارت بهداشت کاروان قرمزها باید به قرنطینه می رفتند تا بعد از انجام تست های کرونا و پاسخ منفی آن اجازه تمرین پیدا کنند، قرنطینه‌ای که هر چند بی حاشیه نبود اما پس از پاسخ منفی تست کرونای کاروان پرسپولیس توانستند به جمع خانواده‌هایشان برگردند.

7655