دستمزد تالیسکا در الهلال: روزی 550 میلیون

دستمزد تالیسکا در الهلال: روزی 550 میلیون

پایگاه خبری فوتبالی- اندرسون تالیسکا که با باشگاه الهلال به توافق رسیده است، دستمزد بالایی از این باشگاه عربستانی دریافت می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از چندین هفته مذاکره در نهایت اندرسون تالیسکا هافبک گوانگژو اورگرانده چین با مدیران الهلال به توافق رسید و این بازیکن طی روزهای آتی با امضای قراردادی به صورت رسمی به این تیم عربستانی می پیوندد.

شب گذشته بود که منابع خبری در ترکیه، پرتغال و عربستان از به نتیجه رسیدن مذاکرات تالیسکا و الهلال خبر دادند و اینکه این بازیکن در اینستاگرام خود نیز با انتشار متنی مبنی بر آغاز یک سفر جدید، از سفر به عربستان در روزهای آینده خبر داد.

پدرو آلمیدا خبرنگار فعال در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که الهلال با تالیسکا بر سر قراردادی 2 ساله با بند تمدید برای سال سوم با دستمزد سالیانه 6 میلیون یورو به علاوه یک و نیم میلیون یورو پاداش به توافق رسیده است تا این هافبک گلزن برزیلی برای فصل آتی، با پیراهن آبی های ریاض به میدان برود.

رسانه سعودی اسپورت عربستان نیز با اعلام خبر توافق این بازیکن با الهلال، اعلام کرد که این بازیکن با قراردادی تا سال 2023 راهی عربستان می شود و در بخش دیگری نیز دستمزدی که تالیسکا در الهلال می گیرد را به شرح زیر مورد ارزیابی قرار داد:

دستمزد سالیانه: 27.5 میلیون ریال سعودی (معادل 188 میلیارد و 127 میلیون تومان)

دستمزد ماهیانه: 2.3 میلیون ریال سعودی (معادل 15 میلیارد و 734 میلیون تومان)

دستمزد هفتگی: 570 هزار ریال سعودی (معادل 3 میلیارد و 900 میلیون تومان)

دستمزد روزانه: 81 هزار ریال سعودی (معادل 554 میلیون تومان)

دستمزد به ازای هر ساعت: 3500 ریال سعودی (معادل 24 میلیون تومان)

دستمزد به ازای هر دقیقه: 57 ریال سعودی (معادل 390 هزار تومان)

الهلال که پیش از این موفق به جذب موسی مارگا مهاجم پورتو شده بود، حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در دهه پایانی شهریور ماه برگزار می شود.

7474