اقدام بی‌نظیر باشگاه آژاکس؛ ذوب کردن جام قهرمانی و تقدیم آن به هواداران

اقدام بی‌نظیر باشگاه آژاکس؛ ذوب کردن جام قهرمانی و تقدیم آن به هواداران

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آژکس قصد دارد با ذوب کردن جام قهرمانی به تک تک ۴۲ هزارنفری که بلیت‌های فصل را دارند یک تکه از جام را هدیه کنند.

به گزارش فوتبالی، آژاکس امسال توانست برای سی و پنجمین بار قهرمان لیگ هلند شود و بالاتر از آیندهوون و آلکمار در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌ها جام را بالای سر ببرد. پس از مسجل شدن قهرمانی آژاکسی‌ها آن‌ها به جشن پرداختند و حالا خبر رسیده آن‌ها قصد دارند در اقدامی جالب جام قهرمانی را ذوب کنند و با استفاده از آن ۴۲ هزار ستاره کوچک (به تعداد ۴۲ هزار خریدار بلیت فصل آژاکس) تولید کند و برای تمام خریداران آن بلیت‌ها بفرستد.

در بیانیه‌ای که آژاکسی‌ها نوشته‌اند آمده: باشگاه به این طریق می‌خواهد قهرمانی شماره ۳۵ خود را با هواداران قسمت کند.  مارتین ون زون، رئيس ریخته‌گری De Tingieterij که مسئول تولید جام قهرمانی از سال ۱۹۸۵ است گفته: این یک روش خاص توسط آژاکسی‌هاست که خوشحالیم بخشی از آن باشیم. جام قهرمانی از قلع تولید شده و ۲.۵ کیلو وزن دارد و قرار است با اضفه کردن ترکیبات به ستاره‌هایی کوچک به وزن ۳.۴۵ گرم تبدیل شوند. سپس از طریق پست برای دارندگان بلیت فصل آژاکس ارسال شوند.

گفتنی است حساب توییتری آژاکس هم ویدیوی جذابی در این راستا تولید کرده که شکل و اندازه ستاره‌ها را در آن نشان داده است.

1101