عکس؛ افسوس خوردن بوسکتس با ماسک ویژه!

عکس؛ افسوس خوردن بوسکتس با ماسک ویژه!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه سه بر سه مقابل لوانته متوقف شد و بدین ترتیب می‌توان گفت که رویای فتح لالیگا برای این تیم به پایان رسید چرا که تنها دو بازی باقی مانده است و بارسلونا برای صدرنشینی باید منتظر امتیاز از دست دادن رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در بازی های اندک باقی مانده باشد که چنین چیزی در حال حاضر دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، اما عملکرد دفاعی بارسلونا در این بازی به شدت زیر سوال رفت چرا که این تیم سه گل دریافت کرد، آن هم مقابل تیمی که در 5 بازی گذشته روی هم رفته سه گل به ثمر رسانده بود و این قضیه نشان میدهد که خط دفاعی بارسا در این بازی بسیار ضعیف عمل کرده است. سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی بارسلونا هم در این بازی نتوانست کار خاصی برای تیمش انجام بدهد و مانع از حملات خطرناک لوانته که منجر به گل شدند، شود و در نهایت بارسا در این بازی متوقف شد.

بوسکتس در این بازی با یک محافظ ویژه صورت حاضر شده بود چرا که در بازی قبلی بارسا مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه صورت آسیب دیده بود و مجبور شد در این بازی از یک ماسک ویژه استفاده کند و در نهایت هم نتوانست اثر خاصی روی بازی بگذارد.

1470