پیولی: الان وقت جشن گرفتن و استراحت کردن نیست/ میلان هنوز کاری نکرده

پیولی: الان وقت جشن گرفتن و استراحت کردن نیست/ میلان هنوز کاری نکرده

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان عنوان کرد که شاگردانش تا زمان قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، حق استراحت کردن و جشن گرفتن ندارند. 

به گزارش فوتبالی، روسونری موفق شد در ورزشگاه آلیانز برابر یوونتوس به پیروزی شیرین 3-0 دست پیدا کند تا با 3 امتیاز اختلاف نسبت به بیانکونری به رده سوم جدول صعود کند. میلان در ادامه باید در روز چهارشنبه مهمان تورینو باشد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما باید در زمین بالانس داشته باشیم. همانطور که پس از شکست مقابل لاتزیو، دلسرد نشدیم نباید بعد از پیروزی برابر یوونتوس مغرور شویم. ما باید تمرکز کنیم. بازی مهمی برابر تورینو داریم و هنوز باید امتیازات را جمع آوری کنیم. ما در مقابل رقیب دیرینه به پیروزی رسیدیم، ما به خودمان ایمان داریم اما می‌دانیم که هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم."

پیولی در ادامه نیز افزود: "ما فقط زمانی حق جشن گرفتن و استراحت کردن داریم که سهیمه لیگ قهرمانان را کسب کرده باشیم. بازی فردا شب با دیدار روز یک شنبه متفاوت خواهد بود. حریفان با تاکتیک مخصوص خود بازی می‌کنند و همه چیز به تصمیمات من بستگی دارد. تیم به خوبی ریکاوری کرده است و باید با تمام قوا برای کسب 3 امتیاز بجنگیم."

4416