حمله عجیب و وحشیانه مهاجم شفیلدیونایتد به یک رهگذر

حمله عجیب و وحشیانه مهاجم شفیلدیونایتد به یک رهگذر

 پایگاه خبری فوتبالی - اولی مک برنی مهاجم شفیلدیونایتد پس از انتشار ویدیویی از او که در آن به یک مرد در خیابان حمله می کند، به شدت وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 24 ساله و 20 میلیون پوندی از مردی که در حال فیلم گرفتن از اوست، عصبانی می شود و واکنش تندی دارد.  در این ویدیو به نظر می رسد که مک برنی موبایل را از دست این مرد می گیرد و این مرد را زیر پایش له می کند!

گفته می شود که مرد قربانی برای عصبانی کردن مک برنی، سقوط تیمش را مورد تمسخر قرار داده ست. شفیلد یونایتد فصل بسیار وحشتناکی را داشت، فقط پنج بازی را برد و کلا هجده گل به ثبت رساند تا به لیگ چمپیونشیپ سقوط کند.

گفته می شود که درگیری مک برنی با این مرد در ساعت 8:30 شب در روز شنبه در منطقه یورکشیر شمالی ثبت شده است.  گزارشات حاکی از آن است که این مرد پس از کتک خوردن از مک برنی زیر چشمانش کبود شده و در صورتش دچار زخم هایی شده است. البته فرد مورد حمله قرار گرفته نیازی به درمان در بیمارستان نداشته و هنوز تصمیم نگرفته است که به پلیس شکایت کند یا نه.  مک برنی در سال 2019 با 20 میلیون پوند از سوانزیز به شفیلدیونایتد پیوست که درا ین فصل عملکرد جالبی از خود ارائه نداده است.

4125