دو نفر در لیگ چمپیونشیپ انگلیس به کرونا مبتلا هستند

دو نفر در لیگ چمپیونشیپ انگلیس به کرونا مبتلا هستند

پایگاه خبری فوتبالی - اگر در روز شنبه نتیجه تست کرونای هیچ شخصی در لیگ انگلیس مثبت نشد، روز یکشنبه نتیجه تست کرونای دو نفر از میان بازیکنان، کادر فنی و پرسنل چمپیونشیپ معادل لیگ دسته دو انگلیس مثبت اعلام شد. یکی از این نتایج مثبت مربوط به باشگاه بارنزلی بوده است که یکی از پرسنل باشگاه به کرونا مبتلا شده، حالش خوب است اما در قرنطینه به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، چمپیونشیپ قرار است که از روز 20 ژوئن از سر گرفته شود که از مجموع 1179 تست کرونا از بازیکنان و پرسنل باشگاه ها فقط نتیجه دو آزمایش مثبت بوده است. در آزمایش قبلی نتیجه تست کرونای 9 نفر مثبت شده بود. تست های جدید بین روزهای چهارشنبه تا شنه گرفته شد. از سویی در میان 135 تست گرفته شده از چهار باشگاه لیگ دسته سه انگلیس نتیجه هیچ تستی مثبت نبوده است. این اولین باری بود که از بازیکنان لیگ دسته سه تست کرونا گرفته می شد.

فوتبال در کرونا به تدریج از سر گرفته می شود که قرار است فوتبال انگلیس به صورت رسمی از روز 31 خرداد آغاز شود هر چند که مسابقات با بازی آرسنال و منچسترسیتی در روز 28 خرداد رسما از سر گرفته می شود و فوتبال هفته آینده مثل سایر لیگ های اروپا در لیگ انگلیس هم از سر گرفته می شود.