بعد از پرسپولیس، استقلال هم اسیرِ وحید و میلاد شد/ ذوب‌آهن هت‌تریک کرد

بعد از پرسپولیس، استقلال هم اسیرِ وحید و میلاد شد/ ذوب‌آهن هت‌تریک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ۲ بازیکن ذوب‌آهن بعد از پرسپولیس، موفق شدند به استقلال هم گل بزنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا همچنان در امتیاز ۳۴ باقی بماند و نماینده اصفهان از رده پانزدهم جدا شود.

این شکست در حالی رقم خورد که وحید محمدزاده در نیمه نخست و میلاد جهانی در ۴۵ دقیقه دوم برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. ۲ بازیکنی که پیش از این نیز در این ورزشگاه گل زده بودند.

در هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به ذوب‌آهن باخت. زننده تک گل آن مسابقه وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ بود. همان پیروزی، ذوب را در لیگ برتر نگه داشت. حالا بعد از چند ماه بار دیگر محمدزاده در ورزشگاه آزادی گل زد و این بار قربانی‌اش استقلال بود. این مدافع تنومند، پیش از این در لیگ بیستم و در شهر تهران دروازه سایپا را هم باز کرده بود.

میلاد جهانی نیز داستانی تقریبا مشابه داشت. او در همین لیگ بیستم و در هفته ششم به تهران و ورزشگاه آزادی آمد و در دقیقه ۹۰ موفق شد به پرسپولیس گل بزند تا تیم رحمان رضایی از شکست یک بر صفر فرار کند. میلاد پس از حدود چهار ماه یک بار دیگر در این استادیوم برای تیمش گل زد تا مشخص شود راه گلزنی به سرخابی‌ها را در ورزشگاه آزادی به خوبی بلد است.

این سومین بازی متوالی ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی بود که به باخت منجر نشد. آنها در این مدت ۲ بار به برتری رسیده‌اند و یک مرتبه هم نتیجه مساوی را به ارمغان آورده‌اند.

7474