کارشناس داوری مارکا پاسخ داد: آیا پنالتی سویا صحیح بود؟

کارشناس داوری مارکا پاسخ داد: آیا پنالتی سویا صحیح بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – کارشناس داوری مارکا اعلام کرده صحنه اتفاق افتاده در محوطه جریمه سویا او را متقاعد به گرفتن پنالتی نمی‌کند و داور نباید برای سویا پنالتی می‌گرفته.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار رئال مادرید و سویا در چهارچوب رقابت های لالیگا برگزار شد و در آن ۲ تیم به تساوی ۲-۲ رسیدند. این دیدار اما پر از حواشی داوری بود زیرا در یک صحنه داور برای رئالی‌ها پنالتی گرفت. پس از بازبینی صحنه اما مشخص شد قبل از آن یک پنالتی برای سویایی‌ها به دلیل برخورد توپ با دست میلیتائو باید گرفته می‌شد. اتفاقی که باعث بروز واکنش‌های زیادی شد.

آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا درباره صحنه مذکور که در آن توپ به دست ادر میلیتائو برخورد کرد گفته: توپ ابتدا به شانه میلیتائو برخورد کرد و پس به دستش. کاملا اتفاقی بود. برای من این اتفاق کافی نبود تا پنالتی بگیرم. بازی باید ادامه پیدا می‌کرد و در پایان هم یک پنالتی صد در صد از سوی بونو روی کریم بنزما اتفاق افتاد.

گفتنی است با این تساوی جدال قهرمانی همچنان مانند هفته‌های قبل داغ ماند. اگر سویا در دقایق پایانی گل دریافت نمی‌کرد حتی آن‌ها هم شانس قهرمانی داشتند اما با توجه به تساوی همچنان رئال مادرید و بارسلونا با ۲ امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

1101