هافبک بارسلونا بمب نقل و انتقالاتی حریف آسیایی تراکتور؟

هافبک بارسلونا بمب نقل و انتقالاتی حریف آسیایی تراکتور؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یک بمب بسیار بزرگ در فصل نقل و انتقالات منفجر خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که روزنامه البیان امارات مدعی شده میرالم پیانیچ هافبک بارسلونا مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار دارد.

طبق خبر منتشر شده در این روزنامه، ستاره 31 ساله بوسنیایی بارسلونا رابطه خوبی با سرمربی بارسا ندارد و روزنامه اسپورت کاتالونیا مدعی شده که این بازیکن فصل آخرش را در بارسلونا می‌گذارند .

پیانیچ در این فصل 28 بازی برای بارسا انجام داده که در گلزنی و ثبت پاس گل ناکام بوده است. این بازیکن سرشناس مشتریان بزرگی مثل چلسی و اینتر دارد و همین موضوع کار النصر برای جذب احتمالی این بازیکن را سخت خواهد کرد.

به نظر می‌رسد شایعه حضور هافبک بارسلونا در النصر به این دلیل سر زبان‌ها افتاده که این بازیکن بوسنیایی در آخرین پستش در توئیتر از برنامه‌اش برای سفر به عربستان خبر داده و با استفاده از قلبهای آبی و زرد در پستش، باعث شده که در توئیتر، هواداران النصر مدعی شوند او خرید بزرگ تیمشان در تابستان خواهد بود و کار به جایی رسیده که عکس فتوشاپی او با پیراهن حریف تراکتور در لیگ قهرمانان هم در توئیتر منتشر شده است!

2654