عکس؛ عصبانیت و بحث زیدان و کروس با داور پس از سوت پایان

عکس؛ عصبانیت و بحث زیدان و کروس با داور پس از سوت پایان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و سویا به تساوی دو بر دو رسیدند و بدین ترتیب رئال مادرید فرصت صدرنشینی را از دست داد و باید دید که در هفته های آینده به چه ترتیب عمل می‌کند. اکنون مادریدی ها برای قهرمانی باید تمام بازی های خود را با برد پشت سر بگذارند و منتظر این باشند که اتلتیکو مادرید هم امتیاز از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی یک صحنه خطای هند اتفاق افتاد که حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن ایجاد شد. در واقع رئال مادرید در محوطه جریمه سویا صاحب یک ضربه پنالتی شد اما قبل از آن، در محوطه جریمه رئال مادرید توپ به دست ادر میلیتائو خورده بود و داور مسابقه با استفاده از VAR تصمیم به اعلام پنالتیبه نفع سویا کرد و بدین ترتیب سویا توانست گل دومش را به ثمر برساند.

پس از بازی، زیدان و تونی کروس که معمولا دو چهره و شخصیت آرام در رئال مادرید هستند به سراغ داور رفتند و به خاطر صحنه ای که خطای هند پنالتی میلیتائو را اعلام کرد به او اعتراض کرده و از او توضیح خواستند و داور مسابقه هم مشغول به توضیح شد. البته نظرات متفاوتی در این رابطه وجود داشته است اما زیدان از این صحنه عصبانی شد به طوری که در کنفرانس مطبوعاتی خود هم به آن اشاره کرد.

1470