دی بوئر: فن دایک باید در مورد یورو 2020 زودتر تصمیم بگیرد

دی بوئر: فن دایک باید در مورد یورو 2020 زودتر تصمیم بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند امیدوار است که ویرجیل فن دایک بتواند در مسابقات یورو حضور پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک در هفدهم اکتبر 2020 در دیدار لیورپول مقابل اورتون بعد از تکل خشن جوردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون، به شدت مصدوم شد و دیگر نتوانست برای قرمزها به میدان برود. این مدافع در حال حاضر بعد از عمل جراحی موفق روی زانویش، دوران ریکاوری را پشت سر می‌گذارد. با این وجود هنوز معلوم نیست که او بتواند برای مسابقات یورو 2020 در آمادگی جسمانی کامل باشد، اما فرانک دی بوئر در این باره خوشبین است. 

به نقل از سایت گل، سرمربی لاله‌های نارنجی به ESPN گفت: "فکر می‌کنم که او باید انتخاب کند. می‌توانم تصور کنم که او در حال حاضر شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارد. آیا آن می‌تواند تاثیر خاصی روی تیم ملی هلند بگذارد؟ امیدوارم که او قدم بزرگی در دوران ریکاوری خودش بردارد و سریع‌تر بهبود پیدا کند."

با این که فن دایک بیشترین تلاش خود را برای بازگشت به میادین می‌کند، لیورپول نمی‌خواهد روی بازگشتش ریسک کند. این باشگاه زمان زیادی را به ریکاوری او اختصاص داده و لیورپول برای فصل آینده یک فن دایک آماده می‌خواهد. 

فن دایک در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کند، اما هنوز زمان بازگشتش به تمرینات تیمی مشخص نشده است.

4416