فشار هری کین بیشتر شد: اجازه رفتنم را بدهید

فشار هری کین بیشتر شد: اجازه رفتنم را بدهید

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین تصمیم قطعی خود را گرفته است تا در تابستان بعدی مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند. یکی از مهمترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا می خواهد به تیمی برود که در آن جامها را ببرد و سان گزارش داده است که از  دنیل لوی مالک تاتنهام  خواسته تا به پیشنهادها در تابستان گوش بدهد و درها را به روی جدایی وی باز کند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد و منچسترسیتی جدی ترین مشتریان کین هستند. شیاطین سرخ حس می کنند که کین می تواند رهبر و ستاره تیمشان باشد و سیتی نیز می خواهد او را به عنوان جانشین آگوئرو که در تابستان قراردادش به اتمام می رسد، به خدمت بگیرد.

البته کین نمی خواهد به صورت رسمی و با درخواست کتبی از تاتنهام جدا شود چرا که به باشگاهی که از سال 2006 در آن حضور دارد، احترام می گذارد اما از لوی خواسته تا محترمانه اجازه رفتنش را بدهد. تاتنهام شانس زیادی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل آینده را ندارد و کین می خواهد در تیمی باشد که شانس کسب افتخارات تیمی را داشته باشد و بدین ترتیب فرصتی برای کسب جوایز فردی به او برسد. طبیعتا تاتنهام حاضر به فروش وی با مبلغی پایین نیست و امیدوارند که بتوانند از فروش کین درآمد زیادی کسب کنند و با پول فروشش چند بازیکن به خدمت بگیرند.

4125