ماموریت مهم لک در اصفهان

ماموریت مهم لک در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پرسپولیس امیدوار است در بازی مقابل سپاهان دروازه خود را بسته نگه دارد تا کلین شیت دیگری مقابل این تیم به ثبت برساند. 

به گزارش فوتبالی، حامد لک که در لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف دوره گذشته این مسابقات فقط یک بار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، امیدوار است امروز در بازی مقابل سپاهان بار دیگر در مسیر کلین شیت قرار گیرد. دروازه بان باتجربه پرسپولیس که سابقه تقابل با سپاهان در تیم‌های مختلفی که در آنها به میدان رفته، تاکنون 20 گل از این حریف دریافت کرده که بالاترین آمار دریافتی گل در مقایسه با دیگر تیم‌ها برای او محسوب می‌شود.

لک که تاکنون 19 بار مقابل سپاهان به میدان رفته، آمار 5 برد، 6 باخت و 8 تساوی برابر این تیم را دارد. او در بازی رفت مقابل سپاهان با 2 سیو تماشایی مانع برتری سپاهان در تهران شد و اکنون باید دید در بازی برگشت مقابل شاگردان محرم نویدکیا می‌تواند مثل بازی رفت دروازه تیمش را بسته نگه دارد یا نه.

سپاهان در حال حاضر با 36 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و این موضوع می تواند در بازی امروز شرایط را برای حامد لک سخت تر کند.

7655