کلوپ: ۴ برد کسب کنیم سهمیه می‌گیریم/ تیاگو: سهمیه گرفتن لیورپول یعنی معجزه!

کلوپ: ۴ برد کسب کنیم سهمیه می‌گیریم/ تیاگو: سهمیه گرفتن لیورپول یعنی معجزه!

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ اعلام کرده ۴ برد برای حضور در جمع ۴ تیم اول کافی است اما تیاگو اعلام کرده لیورپول برای سهمیه به معجزه نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم لیورپول توانست ساوتهمپتون را با نتیجه ۲-۱۰ شکست دهد و خود را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک کند. یورگن کلوپ و تیاگو پس از پایان بازی در این رابطه صحبت کردند.

کلوپ پس از پایان بازی گفته: در صورت کسب ۴ برد در میان ۴ تیم بالای جدول قرار می‌گیریم و سهمیه لیگ قهرمانان می‌گیریم؟ بله. اگر این کار را انجام دهیم به نظر من کافی است اما کسب ۴ برد اتفاق بزرگی است. ما پنحشنبه مقابل منچستریونایتد بازی می‌کند. می‌دانیم که آن‌ها سه شنبه بازی می‌‌کنند و پنحشنبه و برنامه فشرده‌ای است اما آن‌ها ترکیبی دارند که می‌توانند در آن تغییرات ایجاد کنند. برای آن‌ها خوب نیست که ۳ روز در هفته بازی داشته باشند.

تیاگو آلکانتارا، هافبک لیورپولی‌ها هم که شب گذشته برای این تیم گلزنی کرد پس از پایان بازی گفته: باید تا انتها با این شانس کم بجنگیم. گلزنی حس خوبی دارد اما مهم ترین مسئله این است که ۳ امتیاز را کسب کنیم. برای یک معجزه کوچک می‌جنگیم. فکر می‌کنم در گذشته همه چیز برای ما خوب پیش نرفت اما حالا فرصت جبران وجود دارد.

1101