پیکه: بازی‌های‌مان را ببریم هنوز شانس قهرمانی داریم!

پیکه: بازی‌های‌مان را ببریم هنوز شانس قهرمانی داریم!

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شد و شانس صعود به صدر جدول را از دست داد اما پیکه معتقد است بارسا هنوز شانس قهرمانی دارد.

به گزارش فوتبالی، پیکه پس از تساوی مقابل اتلتیکو به خبرنگاران گفت: آیا نتیجه خوبی بود؟ امیدوار بودیم برنده شویم و نتیجه بهتری بگیریم. هنوز زنده‌ایم. فکر می‌کنم بازی خوبی کردیم و فرصت های زیادی داشتیم. شرایط را می‌شناسیم و می‌دانیم دیگر همه چیز در دست خودمان نیست. هنوز چند بازی مانده و باید پنجشنبه برنده شویم. اتلتیکو مادرید تقریبا بهترین خط دفاعی را دارد و همیشه فرصت ساختن مقابل این تیم سخت است. باید از فرصت‌های‌مان در نیمه اول استفاده می‌کردیم. مانند فرصت‌هایی که لئو و عثمان داشتند.

پیکه در ادامه افزود: از حالا تا انتهای فصل ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. اگر رئال مادرید ۴ دیدارش را ببرد آن‌ها قهرمان می‌شوند اما برای تیم‌های بالای حدول حفظ استمرار سخت است. یکی از موارد نادر قهرمانی است که تیم‌ها امتیازاتی پایین و مساوی دارند. اگر ۴ بازی‌مان را برنده شویم هنوز شانس قهرمانی داریم. گوی کریستالی ندارم تا ببینم در انتها چه اتفاقی خواهد افتاد اما هدف ما این است که تا انتها بجنگیم. در ۱۲ یا ۱۳ فصلی که در آن رقابت کرده‌ایم همیشه تا انتها جنگیده‌ایم. تنها نتیجه چند بازی گذشته مایه شرمساری بوده.

1101