سولسشر: تقویم فشرده‌ای داریم اما به بازیکنانم ایمان دارم

سولسشر: تقویم فشرده‌ای داریم اما به بازیکنانم ایمان دارم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی است که بازیکنانش می‌توانند علی‌رغم تقویم فشرده لیگ برتر انگلستان، به خوبی از پس وظایف خود در زمین بر بیایند. 

به گزارش فوتبالی، به خاطر تظاهرات گسترده هواداران منچستریونایتد علیه گلیزرها در هفته گذشته، این تیم باید در پنج روز، سه بار به میدان برود. آن‌ها فردا (یک شنبه) مهمان آستون ویلا خواهند بود، سپس در روز سه شنبه میزبان لسترسیتی و در روز پنج نیز باید در الدترافورد پذیرای لیورپول باشند. 

به نقل از سایت فورفورتو، پنج شنبه هفته گذشته شیاطین سرخ موفق شدند با پیروزی 8-5 در دو دیدار رفت و برگشت مقابل آ اس رم، به فینال لیگ اروپا راه یابند و حریف ویارئال شوند. سولسشر در خصوص برنامه بازی‌های منچستریونایتد گفت: "بازی یک شنبه هیچ مشکلی ندارد، زیرا از قبل برنامه ریزی شده بود، اما دو دیدار در روزهای سه شنبه و پنج شنبه مشکل بزرگی است. من به بازیکنانم برای گرفتن نتیجه مطلوب مقابل آستون ویلا اعتماد دارم. اول از همه، بازی مقابل ویلا بسیار حساس است. ما به تازگی موفق شدیم به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنیم و این باعث افزایش روحیه ما خواهد شد. امیدوارم به قدر کافی انرژی برای دو دیدار روزهای سه شنبه و پنج شنبه داشته باشیم. ما باید روز به روز جلو رویم و امیدوارم بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم."

4416