سولسشر: امیدوارم هواداران منچستریونایتد در نهایت صلح به الدترافورد بیایند

سولسشر: امیدوارم هواداران منچستریونایتد در نهایت صلح به الدترافورد بیایند

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد ابراز امیدواری که بازگشت هواداران شیاطین سرخ به الدترافورد این بار به دور از دعوا و جنگ باشد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب منچستریونایتد در ورزشگاه الدترافورد میزبان فولام خواهد بود و ده هزار هوادار می‌توانند بازی تیم محبوب‌شان را از داخل ورزشگاه مشاهده کنند. در هفته‌های پیشین هواداران شیاطین سرخ هم به صورت مجازی و هم به صورت واقعی، اعتراضات خود را نسبت به نحوه مدیریت گلیزرها اعلام کردند و می‌خواهند که این خانواده آمریکایی سهام خود را بفروشند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، سولسشر درباره بازگشت هواداران گفت: "ما خیلی وقت بود که منتظر چنین روزی بودیم. به هواداران خوش آمد می‌گوییم. اگر باشگاه و هوادارانش متحد نباشند، نکته قشنگی نیست و این باشگاه در بحران خواهد رفت. ما تظاهرات هواداران را در دیدار خانگی مقابل لیورپول دیدیم. پس امیدوارم در روز سه شنبه، بتوانیم با ارائه یک فوتبال خوب، دل هواداران را به دست بیاوریم و با هم رو به جلو حرکت کنیم. کار من این است که تیم را مهیا این دیدار بکنم تا هواداران لذت ببرند. بازگشت هواداران به استادیوم، نکته بسیار مهمی است. رابطه هواداران با بازیکنان می‌تواند روی عملکردشان در زمین تاثیر بگذارد."

سولسشر در ادامه افزود: "همه ما انسان هستیم و به صحبت‌ها و تشویق‌های هواداران، در مسیر مثبت واکنش نشان خواهیم داد. امیدواریم بازیکنان باعث خوشحالی هواداران شوند."

4416