توخل: می‌خواهم چلسی را به یک ماشین برنده تبدیل کنم

توخل: می‌خواهم چلسی را به یک ماشین برنده تبدیل کنم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مدعی است که بهترین روزهایش را به عنوان سرمربی سپری می‌کند و امیدوار است که به روند خوبش با آبی‌های لندن ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، چلسی موفق شد با برتری 3-1 در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا در استانبول به مصاف منچسترسیتی برود. پیش از آن، چلسی امشب در ورزشگاه اتحاد مهمان سیتیزن‌ها خواهد بود و آن‌ها باید برای ماندن در کورس قهرمانی، به پیروزی برسند. 

توخل در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "بهترین لحظات سرمربی‌گری‌ام را در لندن و در این باشگاه سپری می‌کنم. مربی این باشگاه بودن، حس بسیار خوبی دارد و من این موضوع را مرتبا به خانواده‌ و دوستانم می‌گویم. حس می‌کنم که در زمان و مکان درستی قرار دارم. امیدوارم دیگر اعضای این باشگاه نیز، چنین حسی داشته باشند."

سرمربی سابق دورتموند و پاری سن ژرمن در ادامه نیز گفت: "خوش‌بختانه فعلا در راه درستی هستیم. می‌خواهم با حمایت هواداران و البته بازیکنان، چلسی را به یک قدرت بزرگ در اروپا تبدیل کنم. می‎‌خواهیم که به یک ماشین برنده تبدیل شویم. از اقداماتی که در حال حاضر انجام داده‌ایم، بسیار خوشحالم. هدایت کردن این باشگاه واقعا لذت بخش است."

4416