زیدان: هازارد بابت رفتارش عذرخواهی کرد/ آینده‌ام به نظر باشگاه بستگی دارد

زیدان: هازارد بابت رفتارش عذرخواهی کرد/ آینده‌ام به نظر باشگاه بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید اذعان کرد که ادن هازارد هیچ منظوری بابت خندیدنش پس از بازی با چلسی نداشته است. او همچنین گفت که آینده‌اش در این باشگاه نامعلوم است، اما کار را برای سران لوس بلانکوس آسان خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، خندیدن ادن هازارد وینگر بلژیکی رئال مادرید پس از حذف این تیم مقابل چلسی از لیگ قهرمانان اروپا، به یکی از سوژه‌های اصلی شبکه‌های مجازی تبدیل شده بود. حال زیدان تائید کرد که او بابت رفتارش عذرخواهی کرده و تمام تمرکزش را روی قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا گذاشته است. 

به نقل از مارکا، فردا شب (یک شنبه) رئال مادرید در دیداری حساس میزبان سویا خواهد بود و شاگردان زیدان برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به این 3 امتیاز خواهند داشت. زیدان در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص هازارد و دیگر موضوعات گفت: "هازارد بابت رفتارش تقاضای پوزش کرده است. او قصد توهین به هیچ کس را نداشت و این موضوع را نیز بیان کرد. ادن بازیکن رئال مادرید است و برای رئال مادرید می‌جنگد. می‌داند که در زمین باید چه کاری انجام دهد و به خوبی از پس آن بر می‌آید."

زیدان در خصوص راموس گفت: "او در بازی با چلسی %100 آماده بود. ما مصدومین زیادی داشتیم و البته این موضوع مرا نگران می‌کند. در این فصل بازیکنانم نتوانستند استراحت بکنند."

"آینده‌ام در این باشگاه؟ چیزی نمی‌دانم، اما من همیشه کار را برای رئال مادرید آسان می‌کنم، زیرا این باشگاه به من همه چیز داده است."

"ما چهار بازی باقی مانده، در واقع چهار فینال در پیش رو داریم. باید وقایع چمپیونزلیگ را فراموش کنیم و به دیدار با سویا بیاندیشیم. سویا تیمی رقابتی است و این را از اول ثابت کرده‌اند و حالا برای قهرمانی نیز می‌جنگند. البته ما نیز می‌دانیم که چگونه باید بازی کنیم اگر می‌خواهیم پیروز شویم."

4416