ضدحال به مهاجم حریف استقلال؛ خبری از 100 گل نیست!

ضدحال به مهاجم حریف استقلال؛ خبری از 100 گل نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه الریاضیه عربستان خبر خوبی برای مهاجم حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش فوتبالی، بافتیمبی گومیس چهره مهم بازی دیشب الهلال و الشباب در لیگ حرفه‌ای عربستان بود. دیداری که با برد 1-5 الهلال به پایان رسید و گومیس با دبل در این بازی موفق شد آماری فوق‌العاده ثبت کند و در 126 بازی برای تیم عربستانی، 100 گل به ثمر رسانده باشد.

این خبر در رسانه‌های عربستانی و ترکیه‌ای بازتاب زیادی داشت و حتی خود گومیس هم در صفحه تویئترش برخی اخبار منتشر شده درباره آمار فوق‌العاده‌اش را بازنشر کرد منتهی طبق ادعای روزنامه الریاضیه، مهاجم فرانسوی الهلال هنوز به آمار 100 گل در این تیم نرسیده است.

بر اساس این گزارش، درست است که گومیس 100 گل برای الهلال زده اما به نظر می‌رسد که 3 گل او حذف شده است.

این 3 گل مربوط به آمار مهاجم فرانسوی در فصل گذشته لیگ قهرمانان است. حتما در جریان هستید که گومیس تا قبل از حذف اجباری الهلال از لیگ قهرمانان به خاطر تعداد بالای مبتلایانش به کرونا، توانست سه گل به ثمر برساند منتهی با توجه به اینکه الهلال از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد، نتایج و گلهای این تیم در فصل گذشته حساب نشده و به همین دلیل تعداد گلهای این بازیکن را باید 97 گل حساب کرد نه 100 گل.

1984