برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای استقلال

برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه ۴ مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد اما به نظر می رسد کمیته برگزاری مسابقات یک اشتباه بزرگ را در برنامه ریزی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که فردا در لیگ برتر باید از ذوب آهن میزبانی کند، 29 اردیبهشت هم میزبان حریف اصفهانی‌اش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود.

سایت سازمان لیگ در حالی برنامه جدید جام حذفی را اعلام کرده که پیش از این و در تاریخ 8 اردیبهشت، زمان بازی معوقه صنعت نفت و استقلال در جام حذفی، 31 اردیبهشت اعلام شده بود و کانال رسمی باشگاه استقلال هم با استناد به همین خبر، زمان بازی معوقه‌اش با صنعت نفت را منتشر کرده است.

اگر سازمان لیگ در برنامه‌ای که برای جام حذفی اعلام کرده است، مرتکب اشتباه نشده باشد، آنوقت استقلال باید در 48 ساعت دو بازی برگزار کند و همین موضوع می‌تواند باعث اعتراض آبی‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ شود.

البته به عقیده کانال‌های هواداری استقلال، به نظر می‌رسد سازمان لیگ متوجه تاریخ بازی معوقه صنعت نفت و استقلال نبوده که برای شاگردان مجیدی، دو روز قبل از این دیدار، در جام حذفی بازی گذاشته است.

9697