بارسلونا جانشین بوسکتس را انتخاب کرد: فرانک رایکارد جدید

بارسلونا جانشین بوسکتس را انتخاب کرد: فرانک رایکارد جدید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه موندوپورتیوو روز شنبه گزارش داد که بارسلونا به خرید رایان خرافنبرخ هافبک 19 ساله آژاکس علاقمند شده است.

به گزارش فوتبالی، خرافنبرخ که در سایت ترانسفرمارکت 28 میلیون یورو ارزش دارد جای ثابت خود را در تیم ملی هلند زیر نظر فرانک دی بوئر قطعی کرده است و برخی او به لقب "فرانک رایکارد جدید" را داده اند.

کادر فنی بارسلونا علی الخصوص رونالد کومان اعتقاد دارند که خرافنبرخ جایگزین ایده آلی برای سرجیو بوسکتس در آینده است و در نظر دارند که قبل از ان که قیمت این بازیکن بیش از حد بالا برود او را به خدمت بگیرند. خرافنبرخ بدین ترتیب می تواند به دیگر هلندی های ترکیب بارسلونا نظیر فرنکی دی یونگ و سرجینیو دست ملحق شود. رابطه هلندی ها و بارسلونا همیشه در طول تاریخ داغ بوده است.

خرافنبرخ 44 بازی در این فصل در آژاکس داشته که تقریبا در همه بازیها به میدان رفته و پنج گل و شش پاس گل به نام خود ثبت کرده است. او 3736  دقیقه بازی کرده است. بارسا البته به جز بازیکن هلندی شرایط نیکو گونزالس از آکادمی خود را هم دنبال می کند که شباهت زیادی به سرجیو بوسکتس دارد چرا که این بازیکن هم آینده درخشانی دارد و می تواند در نیوکمپ بدرخشد.

4125