امیدهای صنعت نفت طلسم را می‌شکنند؟

امیدهای صنعت نفت طلسم را می‌شکنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا استراتژی عجیب سرمربی صنعت نفت برای ادامه لیگ، باعث شکست طلسم این تیم خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، صنعت نفت که شروع خوبی در لیگ داشت و در هفته‌های ابتدایی جزو صدرنشینان لیگ محسوب می‌شد، حالا مدتهاست که رنگ برد را در لیگ برتر ندیده است.
شاگردان پورموسوی آخرین بار در هفته یازدهم برابر نساجی به پیروزی رسیدند و بعد از آن در 9 بازی برابر سپاهان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان، ماشین سازی، پیکان، پرسپولیس، پدیده، ذوب آهن و گل گهر موفق به کسب برد نشدند.

5 باخت و 4 تساوی آمار برزیل ایران در این 9 بازی بوده و صنعت نفت از 27 امتیاز ممکن، فقط 4 امتیاز کسب کرده تا تیمی که روزی با سپاهان و استقلال برای قرار گرفتن در صدر جدول رقابت داشت، حالا در رده دهم قرار داشته باشد.

صنعت نفت که در جام حذفی هم ناکام بوده و با شکست از خیبر خرم آباد از دور این رقابتها کنار رفته، حالا برای ادامه لیگ، سیاست عجیبی را در نظر گرفته است.

آنطور که سیروس پورموسوی گفته، او قصد دارد در بازیهای بعدی از بازیکنان جوان و آینده دار تیمش استفاده کند و به قول معروف، تیمش را با ترکیبی متفاوت به نسبت بازیهای قبلی به میدان بفرستد.

او درباره تصمیم عجیبش گفته است: قصد بی‌احترامی به هیچ کدام از بازیکنان را ندارم. اما انتظار زیادی نیست که آنها نیز از این حالت و مسیر بیمارگونه به بهترین شکل خارج شوند. تیم من نیازمند یک شوک است و جوانان تیمم که اعتماد زیادی به تک تک آنها دارم شایسته اعتماد هستند. در جریان فصل و تا به اینجا نیز هر زمان به آنها اعتماد کردیم و فرصت دادیم به بهترین شکل پاسخ دادند.

موضوعی که می‌تواند اعتراض تیمهایی که پیش از این با صنعت نفت بازی داشتند را به همراه داشته باشد و جنجال‌هایی را به وجود آورد.

از این مساله که بگذریم، اولین بازی صنعت نفت با استراتژی جدید سرمربی‌‌اش، امشب مقابل آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد و باید دید در صورتی که پورموسوی به وعده‌اش عمل کند و با جوانهایش مقابل تیم علیمنصور قرار گیرد، آیا طلسم نبردن این تیم شکسته خواهد شد یا اینکه برزیل ایران با جوانهایش هم نمی‌تواند در لیگ به پیروزی برسد.

برای رسیدن به پاسخ این سوال، باید تا پایان بازی امشب صنعت نفت و آلومینیوم صبر کرد.

9697