امروز رسمی می شود: پایان داستان نیمار و بارسلونا

امروز رسمی می شود: پایان داستان نیمار و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ماجرای دنباله دار نیمار امروز به آخرین فصلش خواهد رسید. نشریه اکیپ در شماره روز شنبه خود در صفحه اصلی خود اعلام کرده است که پی اس جی تا ساعاتی دیگر تمدید قرارداد بازیکن برزیلی تا سال 2026 را اعلام می کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی نیمار با پی اس جی تا 2022 قرارداد دارد و اخیرا شایعاتی در مورد بازگشتش به بارسلونا مطرح شده است اما اکیپ حتم داده است که بارسا توان مالی لازم برای چنین خریدی را ندارد و قطعا نیمار با پی اس جی تمدید می کند.

تمدید قرارداد نیمار خبر خوبی برای رئال مادرید است چرا که رئال می تواند روی جذب امباپه تمرکز کند چرا که پی اس جی به هیچ وجه حاضر نمی شد که هر دو ستاره اش را همزمان از دست بدهد. به محض اعلام تمدید قرارداد بازیکن برزیلی، مهاجم فرانسوی با خیال راحت تری برای حضور در رئال در فصل آینده تمرکز خواهد کرد.

بارسا در سال 2019 برای بازگرداندن نیمار تلاش کرد و در تابستان جاری نیز با مدیریت لاپورتا می خواست این کار را تکرار کند اما به نظر می رسد که به هدفشان نخواهد رسید. لاپورتا می خواست از فروش مازادها صد میلیون یورو برای خرید نیمار جمع کند اما پی اس جی تمایلی به فروش بازیکن برزیلی از خود نشان نداده است.

4125