گواردیولا: فینال با چلسی؟ هنوز خیلی زود است

گواردیولا: فینال با چلسی؟ هنوز خیلی زود است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی است که در حال حاضر تمام تمرکز آن‌ها روی قهرمانی در لیگ برتر انگلستان است و کاری به دیدار فینال لیگ قهرمانان با چلسی ندارند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 20، دو تیم منچسترسیتی و چلسی از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان به مصاف هم خواهند رفت. پیروزی سیتی برابر شاگردان توخل، قهرمانی آن‌ها را در این فصل مسجل می‌کند. این دو تیم قرار است هشتم خرداد ماه در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول به مصاف هم روند. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا که سابقه 2 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، در خصوص بازی مقابل چلسی گفت: "ما اصلا به فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کنیم، زیرا هنوز جام قهرمانی لیگ برتر در دستان ما نیست. هر وقت که لیگ برتر را بردیم، شاید فردا و یا شاید هفته آینده، آن وقت روی فینال لیگ قهرمانان تمرکز می‌کنیم و دیگر همه چیز به آن فینال مربوط می‌شود. من آدم محتاطی هستم، وقتی فردا در چمپیونز لیگ بازی نداریم، پس راجع به آن حرف نخواهم زد. می‌توانستم بگویم که به فینال فکر می‌کنم، اما چلسی روش و تاکتیک مخصوص به خودش را دارد. هنوز معلوم نیست که ما چه تاکتیکی برای بازی با چلسی اتخاذ خواهیم کرد."

4416