رسانه ایتالیایی: زیدان در یوونتوس به رونالدو ملحق می‌شود

رسانه ایتالیایی: زیدان در یوونتوس به رونالدو ملحق می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - توتواسپورت ادعا کرده است که زین الدین زیدان و گتوزو دو گزینه اصلی جانشینی آندره آ پیرلو روی نیمکت یوونتوس در پایان فصل هستند. این هافبک سابق ممکن است که صرفنظر از جایگاه پایانی یوونتوس در جدول لیگ ایتالیا اخراج شود.

به گزارش فوتبالی، هر چند که یوونتوسی ها مدعی شده اند که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، پیرلو را حفظ خواهند کرد اما به نظر می رسد که نتایج ضعیف هفته های اخیر باعث شده تا آندره آ در یک قدمی درهای خروجی قرار بگیرد و زین الدین زیدان و گتوزو دو گزینه اصلی جانشینی وی هستند.

آندره آ آنیلی مدیر باشگاه یوونتوس مدتهاست که رویای استخدام زیدان را در سر دارد و در سال 2019 نیز برای جذب وی تلاش کرد اما در آن زمان مربی فرانسوی ترجیح داد که به رئال مادرید برگردد. البته یکی از مشکلات اصلی یووه برای استخدام زیدان مربوط به دستمزد اوست که در رئال مادرید سالی 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد در حالی که تورینی ها به خاطر بحران کرونا دچار مشکلات مالی شدید هستند. اگر زیدان به یووه برود دوباره با بازیکن سابقش رونالدو هم تیمی خواهد شد.

به همین خاطر گتوزو که در پایان فصل قصد ترک ناپولی را دارد، گزینه محتمل تری به نظر می رسد. ژرژ مندس وکیل گتوزو رابطه خوبی با مدیران یوونتوس دارد و استخدام وی را تسهیل خواهد کرد.

4125