باجو: برخی کارشناسان تلویزیونی با دستشان هم نمی‌توانستند روپایی بزنند!

باجو: برخی کارشناسان تلویزیونی با دستشان هم نمی‌توانستند روپایی بزنند!

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو باجو اسطوره فوتبال ایتالیا با کنایه به کارشناسان تلویزیونی گفت:" برخی از آنها حتی با دست هایشان هم نمی توانند روپایی بزنند!"

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است در مورد انتقال جنجالی خود از فیورنتینا به یوونتوس گفت:" از شهر فلورانس خیلی تشکر می کنم چرا که وقتی مصدوم شدم، دو سه سال منتظر من ماندند. نمی خواستم از فیورنتینا بروم اما باشگاه فروش من به یوونتوس را نهایی کرده بود و اگر به فیورنتینا نمی رفتم، سچی گوری نمی توانست این باشگاه را بخرد."

باجو در مورد از دست دادن پنالتی در فینال جام جهانی 1994 که به شکست ایتالیا منجر شد هم صحبت کرد:" هنوز نمی توانم خودم را به خاطر آن پنالتی ببخشم. ممکن بود آن روز خودم را بکشم و هیچ چیزی حس نکنم."

وی در مورد علاقمندی های خود هم صحبت کرد:" فوتبال زنان را دوست دارم اما گلف از نظرم خسته کننده است. بسکتبال را ترجیح می دهم و از تیم لس آنجلس لیکرز حمایت می کنم. قضاوت کردن در مورد دیگران را دوست ندارم و به همین خاطر کارشناس تلویزیونی نمی شوم. حالا می بینم برخی فوتبالیست های سابق در تلویزیون حاضر می شوند و نقش کارشناسان تلویزیونی را دارند اما یادم است که در زمان بازی حتی با دست هایشان هم نمی توانستند روپایی بزنند!"

4125