طعنه مونت به تونی کروس: باید نگران ما می‌شدید!

طعنه مونت به تونی کروس: باید نگران ما می‌شدید!

پایگاه خبری فوتبالی – میسون مونت با طعنه به تونی کروس که پیش از بازی اعلام کرده بود از هیچ حریفی نمی‌ترسد و نگرانی ندارد، گفته او باید نگران ما می‌شد زیرا قدر‌ت‌مان را نشان دادیم.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در آن چلسی توانست ۲-۰ رئال مادرید را شکست دهد و به فینال برسد.

تونی کروس در کنفرانس خبری پیش از دیدار شب گذشته گفته بود: در ۱۵ سال سابقه فوتبالی‌ام هرگز بابت حریف نگرانی نداشتم. چلسی در مادرید نشان داده بود که به صورت تیمی بازی می‌کنند. آن‌ها یک مربی آلمانی دارند. پس این مسئله باعث شگفتی نیست. آن‌ها  به خوبی دفاع می‌کنند و سرعت خوبی در حمله دارند که نشان دهنده قدرت آن‌هاست.

مونت در گفت و گو با سی بی اس، پس از بازی شب گذشته به کروس از این بابت طعنه زده. مونت گفته: شنیده بودم که یکی از بازیکنان‌ حریف پیشتر گفته بود که نگران بازیکنان تیم ما به طور انفرادی نیست اما به عنوان یک تیم آن‌ها نیاز دارند نگران تیم ما می‌شدند. ما خیلی تلاش کردیم و به خوبی دفاع کردیم. شما مشاهده کردید که فرصت‌های زیادی به حریف ندادیم. متحد هستیم و حالا باید به پیش برویم.

1101