خنده‌های هازارد با بازیکنان چلسی که خشم رئالی‌ها را برانگیخت! (عکس)

خنده‌های هازارد با بازیکنان چلسی که خشم رئالی‌ها را برانگیخت! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید نتوانست در ورزشگاه استمفورد بریج از پس چلسی بر بیاید و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و چلسی به فینال برسد در حقیقت رئال مادرید که با مصدومیت های زیاد به نیمه نهایی رسیده بود، اکنون مقابل چلسی توماس توخل حذف شد.

به گزارش فوتبالی، اما صحنه های عجیبی که پس از بازی رقم خورد، خشم هواداران رئال مادرید را برانگیخت. ادن هازارد که در ترکیب رئال مادرید حاضر بود، پس از حذف مادریدی ها و صعود چلسی به فینال، به سراغ بازیکنان چلسی رفت و با آن ها خوش و بشی بسیار گرم و صمیمی کرده و از ته دل با آن ها شوخی می‌کرد و می‌خندید، گویی که بازیکن چلسی است و اصلا انگار نه انگار که رئال مادرید به تازگی حذف شده است و از صعود به فینال بازمانده است!

این تصاویر در رسانه ها بازتاب زیادی داشت و انتقادات زیادی را علیه ادن هازارد مطرح کرد و بسیاری از هواداران رئال مادرید معتقدند که انگار او نمی‌داند بازیکن رئال مادرید است و معنای پوشیدن پیراهن رئال مادرید چیست و همچنان گمان می‌کرده که بازیکن چلسی است!

باید دید که عاقبت هازارد چه خواهد شد. او یک خرید شکست خورده در رئال مادرید بود و باید دید که در تابستان فروخته می‌شود یا اتفاق دیگری می‌افتد.

1470