نصیرزاده: ساختمان فدراسیون با پول فیفا خریداری شد

نصیرزاده: ساختمان فدراسیون با پول فیفا خریداری شد

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس مسائل حقوقی فوتبال ایران می‌گوید که ساختمان فدراسیون فوتبال فعلی در دوران ریاست محمد دادکان با پول اختصاص یافته از سوی فیفا ساخته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هوشنگ نصیرزاده در واکنش به حواشی ایجاد شده در روزهای گذشته درباره زمان ساخت ساختمان فعلی فدراسیون فوتبال در خیابان سئول گفت: در دوران ریاست محمد دادکان بود که در طرح گُل فیفا بودجه‌ای 400 هزار دلاری اختصاص پیدا کرد و ساختمان جدید فدراسیون فوتبال بنا شد و از آن موقع تاکنون فدراسیون فوتبال در این ساختمان در خیابان سئول اقامت دارد.

وی افزود: پیش از آن‌که نقل مکان به ساختمان خیابان سئول انجام شود، در دوران ریاست آقای صفایی فراهانی ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان پاکستان تهران بود و بعد از کمکی که فیفا انجام داد ساختمان جدید ساخته و جا به جایی صورت گرفت.

نصیرزاده درباره زمان ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت: جالب است بدانید که بودجه 400 هزار دلاری اختصاص یافته از سوی فیفا، بیش از بودجه نیاز برای ساخت ساختمان فدراسیون فوتبال بود و مازاد آن برای ساخت ساختمان فعلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خرج شد و در واقع می‌توان گفت هر سه ساختمان با بودجه اختصاص یافته از آن طرح گل فیفا ساخته شده است.

7474