سوژه روز/ چه کسی دستیار مجیدی می‌شود؟

سوژه روز/ چه کسی دستیار مجیدی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کدام مربی جای فراز کمالوند در کادر فنی استقلال را خواهد گرفت؟

به گزارش فوتبالی، در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمالوند با مدیران باشگاه سایپا به توافق نهایی رسید و بعد از بازگشت به ایران هدایت نارنجی پوشان لیگ برتر را بر عهده گرفت تا مجیدی به دنبال اضافه کردن یک مربی جدید به جمع همکارانش باشد.

در روزهای اخیر اسامی زیادی به عنوان گزینه‌های احتمالی دستیاری مجیدی در استقلال مطرح شده‌اند اما احمد مددی امروز مدعی شده که مجیدی هنوز نام هیچ مربی‌ای را به باشگاه اعلام نکرده است.

پیروز قربانی که این فصل در سایپا دستیار ابراهیم صادقی بود یکی از گزینه‌هایی است در بازگشت دوباره مجیدی به استقلال با برای حضور در کادرفنی این تیم با او صحبت کرد اما نهایتا ترجیح داد در سایپا بماند. البته روحیات قربانی هم برای کار در استقلال خاص است. او دستیار جدی و خوبی است و در نهایت تصمیم نهایی را خود فرهاد مجیدی می گیرد. 

بیژن طاهری و حمید علیدوستی دو گزینه دیگری هستند که از آنها به عنوان مربی جدید استقلال نام برده شده ضمن آنکه مجید نامجومطلق هم که سال گذشته در استقلال به عنوان دستیار مجیدی حضور داشت و بعد از او سرمربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد، دیگر فردی است که نامش برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال مطرح شده است. البته امکان اینکه نامجومطلق دستیاری مجیدی را بپذیرد زیاد نیست. فرهاد مجیدی در روزهایی که بحث برکناری محمود فکری مطرح بود، قصد داشت تا حمید علیدوستی را به عنوان دستیار به استقلال بیاورد اما ظاهرا خود علیدوستی قبول نکرده بود. باید دید آیا علیدوستی پس از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، قبول می کند دستیار مجیدی شود. 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که فرهاد مجیدی به دنبال اضافه کردن یک مربی خارجی به نیمکت استقلال است و باید دید نهایتا چه کسی جای کمالوند را روی نیمکت استقلال خواهد گرفت.

9697