حریف استقلال در آسیا به دنبال مربی جدید!

حریف استقلال در آسیا به دنبال مربی جدید!

پایگاه خبری فوتبالی- حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از الان به دنبال مربی جدید برای فصل آینده است!

به گزارش فوتبالی، الهلال به تازگی با ژوزه مورایس پرتغالی به توافق رسیده تا دستیار مورینیو در اینتر و رئال مادرید و چلسی، هدایت این تیم را به عهده گیرد.

حتما در جریان هستید که قرارداد این مربی با الهلال تا پایان رقابتهای این فصل لیگ عربستان اعتبار دارد و قرارداد او در صورتی تمدید خواهد شد که الهلال بتواند قهرمان کشورش شود تا در اینصورت، مورایس در لیگ قهرمانان و بازی با استقلال هم روی نیمکت الهلال بنشیند.

در چنین شرایطی، یکی دو رسانه عربستانی از برنامه این باشگاه برای جذب مربی مورد نظرشان در فصل آینده خبر داده‌اند. بر اساس این خبر، عربستانی‌ها دو گزینه را مدنظر دارند. نفر اول آبل فرناندو فریرای پرتغالی است که در حال حاضر هدایت پالمیراس برزیل را به عهده دارد و با این تیم دو قهرمانی بدست آورده است.

گزینه دوم الهلال، روبرتو دی متئو است. این مربی ایتالیایی که با چلسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده، بعد از اخراج از آستون ویلا در اکتبر 2016، دیگر در هیچ تیمی فعالیت نکرده و باید دید ژوزه مورایس می‌تواند مدیران الهلال را راضی به تمدید قراردادش کند یا آنها برای فصل آینده و قبل از آن بازی با استقلال سراغ یک مربی جدید خواهند رفت. الهلال کلا می‌خواهد اسبش را برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا زین کند.

1984